Carousel contents not found!

Тұрлыбеков Мұрат Аяпұлы

"Шапағат" деструктивтік діни ағымдардан жапа шеккендерге көмек орталығы" Қоғамдық қорының директоры.
Тел: +7 775 125 35 03

Мақалалар

Наша лента в Instagram

  • #shapagat_news
⠀
Атырау Дін Істері Басқармасының мәлімдеуінше жыл басынан бері ҚР ӘҚБ Кодексінің 490 бабы (ҚР діни қызмет және діни бірлестіктер туралы заңнамасын бұзу) бойынша 10 адамға іс қозғалып, хаттама толтырылған.
⠀
Сондай-ақ, ҚР ӘҚБ Кодексінің 453 бабы (Бұқаралық ақпарат құралдарының өнiмiн, сол сияқты өзге де өнiмдi Қазақстан Республикасының аумағында дайындау, сақтау, әкелу, тасымалдау, тарату) бойынша 34 адам жауапқа тартылды.
⠀
Бұл баптың екінші тармағында "ұлттық, дiни, араздықты қоздыруды насихаттауға немесе үгiттеуге, экстремизмдi немесе терроризмдi насихаттауға және ақтауға бағытталған..." делінген.
⠀
Аталмыш бапқа сай заңбұзушылар 20-25 АЕК көлемінде айыппұл төлейді.
  • ✅ Еліміздегі дәстүрлі ханафи мәзһабын таратушы имамдар мен деструктивті ағымдардың уағызшылары туралы интерактивті сурет.
⠀
Жақындарыңызға тарата жүріңіздер, жат ағымның жетегіне ілесіп кетпесін...!
  • 📣 Құрметті, Оқырмандар!
⠀
Қасиетті Ашура күні қарсаңында @shapagat_atyrau парақшасында КОНКУРС!
⠀
Суретте көрсетілген қарапайым үш шартты орындай отыра төмендегі ғажайып үш кітаптың бірін иелене аласыздар:
⠀
1️⃣ ИСЛАМ ҒИБАДАТЫ - 2 ТОМ
2️⃣ ПАЙҒАМБАР АҚИДАСЫ
3️⃣ QR-коды бар ҚҰРАН КӘРІМ
⠀
📤 Үш жеңімпазды 22 қыркүйек күні кездейсоқ таңдау арқылы анықтайтын боламыз!
⠀
#shapagatkonkurs
  • #shapagat_kezdesu
⠀
Атырау облысы ҚР Қарулы Күштеріне «Армияда қылмысқа орын жоқ» тақырыбында Шекара қызметі жеке құрамына деструктивті идеялардың кіруіне жол бермеу мақсатында семинар өтті.
⠀
Мұсылман деген қандай болуы керектігі, қандай жағдайда діни теріс бағыттарға кету мүмкін, теріс ағымдардың жүргізіп жатырған мақсаттары, сонымен қоса дәстүрлі ислам туралы жан жақты талқылап түсіндірілді.
⠀
Жоғарыдағы тақырып аясынан басқа «Суицид» мәселесіне шариғат тұрғысынан айтылды.
⠀
#суицид #қазақәскері
  • Кәһф сүресінің  реттік  саны – 18. Әдетте, Мекке баспасынан шыққан Құран кітабының 15-16 жүзінде 293-304 бет аралығында орналасқан.
⠀
Сүре 110 аяттан, 11 бет және келесі беттің 1/3 бөлігінен, барлығы 169 жолдан тұрады. Сүреде 1577 сөз және 6360 әріп бар.
⠀
🎯 Жұма күні «Кәһф»  сүресін оқудың артышылығы жайлы бірнеше сенімді хадис бар:
⠀
1️⃣ Әбу Сағиид әл-Худри (радиаллаһу әнһ) Алла Елшісінен (салла аллаһу ғалайһи уә сәлләм) жеткізеді:
⠀
«Кім жұма түні «әл-Кәһф» сүресін оқыса, оған өзі мен Қағба аралығындай көлемде нұрдан жарық түсіріледі.» (Сунан Дарими, 3407, сенімді хадис)
⠀
2️⃣ Имам Хәким осы сахабадан  сәл өзгеше формада жеткізеді:
⠀
«Кімде-кім жұма күні Кәһф сүресін оқыса, келесі жұмаға дейін нұрланады» (Мустадрак, 1/564)
⠀
📍Ибн Хаджар «бұл жақсы хадис әрі жұма күні «Кәһф» сүресін оқу жайлы ең күшті хабар» деген.
⠀
3️⃣ Абдулла ибн Омар (радиаллаһу әнһумә) жеткізеді:
⠀
«Жұма күні Кәһф сүресін оқыған адам қияметте жерден көкке дейін бір нұрмен жарқырайды. Екі жұма арасында істеген күнәлары кешіріледі.» (Тәфсир ибн Мардуия; Тәрғиб, 1/513)
⠀
📍 Имам Мунзири айтады: «Әбу Бәкір Мардуия өз тәпсір кітабында жақсы иснадпен (биснәдин лә бә сә биһи) жеткізген»
⠀
📍 Ибн Кәсир «Кәһф» сүресінің тәпсірінде айтады: Бұл хадистің инсады «ғариб», сондықтан мұны Алла Елшіісінің сөзі емес, ибн Омардың жеке пікірі деп қабылдаған жөн»
⠀
4️⃣ Имам Шафиғи (рахимахуллаһ) айтады:
⠀
«Кім әр жұма сайын «Кәһф» сүресін оқитын болса, ол адам Дәджәлдан қорғалады» (әл-Умм,1/239)
⠀
Кәһф сүресін бейсенбіден жұмаға қараған түні мен жұма күні шам намазына дейінгі аралықта оқуға болады.
⠀
📍 Ибн Әбидин (рахимахуллаһ) айтады: «Игілік жасауға асығып, әрі естен шығарып алмас үшін, Кәһф сүресін оқуды күннің алғашқы басында істеген жақсырақ.» (Раддул Мухтар, Жұма тарауы)
⠀
Егер сізде Құран оқуда қиыншылық болса әр намаз сайын 3 беттен оқыңыз (құптан, таң, бесін, екінті) немесе таң намазы алдын (не кейін) біраз бөлігін оқуға күш жұмсасаңыз , иншә Алла, әр апта сайын Кәһфтың сауабын иеленіп отырасыз.
⠀
Жалпы, бұл сүрені мұсылман пенде дүниеден өткенше әр жұма күні оқуға тырысатынын ескерсек, сүрені толық жаттап алуға амал қылғаны жөн 😊
⠀
🎯 ЖҰМА МҮБӘРАК! 🤗
  • Уаһһабия/Сәләфия өкілдері имам Матуридиді имам Ағзамның соңынан еруші емес деп санайды, себебі сенім мәселесінде имам әбу Ханифа олармен бірге. Тіпті, "имам Матуриди деген кім?" деген секілді сыни трактаттар жазып, имамның аса бір белгілі тұлға еместігін, өз заманы ғалымдары арасында танымал болмағандығын дәлелдегісі келеді. Сөйте тұра, өздері лидер санайтын ғалымның имам Матуриди туралы пікірінен бейхабар немесе жасырады. Қайткенде де екеуі де нашар.
⠀
✏ Ибн Тәймия өзінің "Китәб әл-иман, 371" кітабында (2 сурет) айтады:
⠀
"Малик, Шафиғи, әбу Ханифаның соңынан ерушілер: әбул-Мәғәли әл-Джуәйни, әбул-Уәлид әл-Бәджди және әбу Мәнсур әл-Матуриди мен тағы басқалар..."
⠀
✏ Сондай-ақ, "Мәжмәул-фәтәуә, 8/438" кітабында (3 сурет) жазады:
⠀
"Әбу Мәнсур әл-Матуриди - имам әбу Ханифаның соңынан ерушілерден..."
⠀
✏ "Дур'әт-тә'ғәруд әл-ақл уән-нақл, 2/245" кітабында (4 сурет) былай дейді:
⠀
"Әбу Мәнсур әл-Матуриди мен Мәймун ән-Нәсәфи және басқалар - әбу Ханифаның ізінен ерушілер..."
⠀
🔍 Әзірлеген: @shapagat_atyrau
  • Елбасымыз Н.Назарбаевтың тарихи құжатқа айналған «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласында: «…Туған жер – әркімнің шыр етіп жерге түскен, бауырында еңбектеп, қаз басқан қасиетті мекені, талай жанның өмір-бақи тұратын өлкесі. Оны қайда жүрсе де жүрегіміз әлдилеп өтпейтін жан баласы болмайды» – деп туған жердің қасиетіне ерекше тоқталады. Әрбір адамның табан тірер туған жері болады. Туған елге, жерге деген сүйіспеншілік адамды алға жетелеп отырады. Дана халқымыз: «Әркімнің туған жері – Мысыр шаһары» – деп бекер айтпаған ғой.

Осы орайда, туған жерін, елін, отбасын сағынып, Сирия қақтығыс аймағынан оралған М.Таженова өкініші мен тағдырымен жерлестерімен бөлісіп, армандары турасында ашық әңгімелескен болатынбыз.
⠀
– Сіздің арманыңызға қол жеткізу үшін қанша уақыт қажет етеді?
⠀
– Сирияда болған кезде армандандар орындалады дегенге сенбейтінмін, өйткені 5 жыл бойы туған еліме, ыстық үйіме қайтуды, анамды, туысқандарымды қайта көрсем екен, бейбіт елге қайта оралсам екен деп армандайтынмын. Бірнеше мүмкіндік пайдаландым, натижесі болмады, үмітім үзіле бастады. Кейін ананың баласы үшін жүрегі ауырғаны, ойымды басып, бізді өзіміз үшін үлкен жеңіске жеткізді. Сол жеңіске жету үшін маған бес жыл уақыт қажет болды.
⠀
– Арманыңыз орындалуына не кедергі болды?
⠀
– Шын айтсам қоршаған ортам, сонда болған жолдасым кедергі болды. Өйткені «Мен елге қайтқым келеді» деген әнгімемді жолдасым қолдамай ашуға түсетін. Кетсең қызымды тастап кете берсең болады деп, қолымыз байланып тұрды.
⠀
– Армандай келе, өміріңізді қауіпке төндірдім деп ойлайсыз ба?
⠀
– Ол жақта арманыңды жасырып жүру керек, өйткені сол елдің басшылары білсе, кетем деген адамды аямайды, тіпті өлтіруге дейін апарады. Сондықтан мен арманыма қол жеткізе алатыныма іштей, жасырын сендім.
⠀
– Сириядан кейін балаларыңыздың бойында қорқыныш пен үрей қалды ма?
⠀
🔺️ ЖАЛҒАСЫН ОҚУ ҮШІН СУРЕТТІ ЖЫЛЖЫТЫҢЫЗ ➡️➡️➡️
  • #shapagat_szh
⠀
Өткен аптада бір шәкірт, "Ысқыру және қол шапалақтау xарам" деген бір имамның уағызын тыңдап, расында да ол xарам ба деп сұрақ қойды және ватсапыма осы тақырыпқа байланысты материалдарды және сілтемелерді жіберді.
⠀
Кейін шейxгуглдың қол шапалақтауға байланысты тапқан нәтижелерінің 90 пайызы xарам деп келтіргенін көрдім. Ибн Баз, Усаймин (және олардың Кулиев секілді аудармашы популяризаторлары) стандартты неосалафи шейxтер бір ауыздан еркектерге қол шапалауқтау кез келген жағдайда мүшриктерге (куффарға) және әйелдерге ұқсау себебімен xарам деген.
⠀
Бұған дәлел ретінде Әнфәл сүресінің 35-ші аятын келтірген: "Олардың Қағбадағы мінәжаттары - тек ысқырып пен қол шапалақтау болатын"  және
 و إِنَّمَا التَّصْفِيقُ لِلنِّسَاءِ
"(Намазда имамды түзету үшін) қол шаралақтау тек әйелдерге тән"
саxиx xадисін келтірген.
⠀
Бірақ бұл 2 салыстыруды қазіргі ғалымдар қияс ма'ал-фариқ деп есептеген. Себебі аят және xадисте айтылған қол шапалақтау діни жоралғыға, белгілі ритуалға, ғибадатқа байланысты екені анық. Ал қазіргі той домалақта, жиналыстарда қол шапалақтау ешқандай ғибадатқа қатысы жоқ.
⠀
Мұсылман адам қол шапалақтау арқылы құлшылық жасамайды.
Ал әйелдерге ұқсау мәселесінде де қияс ма'ал-фариқ орын алып отыр. Намаздың ішіндегі әйелдерге байланысты үкімді намаздың сыртына шығару xасс дәлелсіз "тағмим" жалпыландыру деп есептеледі.
Намаздың ішінде имам қателессе, ер кісі қол шапалақтамайды, СубxанаЛлаһ деп дауыспен ескерту жасайды, әйел кісі болса дауысын көтермей қол шапалақтайды.
⠀
Ал намаздың, ғибадаттың тысында бұл үкім жүрмейді. Тағмим жасау үшін бөлек дәлел керек.
Кейін ол әйелдердің намазда қол шапалақтаудың жолы да бөлек. Олар оң  қолының ішімен (алақанымен) сол қолының сыртына ұрады, алақанды алақанға соқпайды.
⠀
Бұл мәселеде маңызды болған қол шапалақтаудың жалпы үкімі емес,  бәлкім қол шапалақтаудың себебінде шығар. Сауапты іске, айтылған жақсы сөзге қол шапалақтау мубаx болса, дөрекі әрекетке, жаман сөзге қол шапалақтауды тыю керек шығар!
⠀
✏️ АСҚАР САБДИН | Нұр-Мүбәрак Египет ислам мәдениеті университетінің Діни экстремизмге қарсы орталығының директоры

ҚР мемлекеттік рәміздері

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Туы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Елтаңбасы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны

Мемлекеттік органдардың веб-сайты

Закрыть меню